Ägg och tjocktv

Solen skiner och jag ligger inne, vad är detta? Men väntar på at L ska komma hem igen så vi kan åka till hans mamma och pappa och sen tills hans farmor och farfar. Blir nog att sitta i solen och njuta där, ute på landet. Sen påskmiddag med morfar och mormor och Pepprans föräldrar. Jag har redan tryckt två ägg till frukost, haha. Så jag bidrar nog rätt så bra till dom där 6 miljoner äggen i timmen.


Vart tog min arm vägen?!




Linus klagar på att jag aldrig kan vara normal när han tar kort med systemkameran,
men detta är ju mitt normala jag, det ser ju alla!

Bakom mig står en tjocktv från början på 2000-talet. Den är gristung, har lyft den själv en gång och höll på att dö. Lea och hennes pappa vet också hur tung den är eftersom den fick bo där ett tag under min och Leas vistelse i HK. Men nu är det ett problem, bänken som den står på ska säljas. Måste göra mig av med sånt som L inte tycker passar i vårat nya hem (får väl erkänna att den inte passa, men den är så fin). I alla fall ska den säljas, men vem orkar lyfta av tv:n? Funderar på att lägga ut den på blocket under namnet "Bänk med TV säljes". Så att jag blir av med tv:n också...frågan är bara om någon vill köpa den när tv:n ingår. När man slår på tv:n hör man hur alla ljusrör hoppar igång haha.

Kommentarer
Postat av: emma

men oh vilket vackert hår du har!

2011-04-22 @ 15:52:40
URL: http://timglas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0