Workout Wednesday

Idag hade jag himla svårt att ta mig upp ur sängen och gå till jobbet, var riktigt seg. Men dagen blev bra tillslut och avslutades med ett riktigt bra boxpass. Jag har sagt det förut men det tåls att upprepas, Emilia är en stark kvinna! My god den kvinnan kan slå. Det skulle vara ett träningspass att bara stå och ta emot hennes slag, and i like it! Plus att hon är riktigt bra på att peppa mig också, och tro mig det behövs när svetten rinner och jag skriker rakt ut av trötthet.

Imorgon väntar avdelningskonferens med övernattning på Hässelby slott. Jag hoppas på att få hamna i Marie Sernholts rum. Haha hur stor är oddset att det blir så? Men vore kul plus att jag tyckte att det rummet blev fint. Tror dock att det blir ett vanligt rum, men man kan ju alltid hoppas. Sen hoppas jag på stora besked imorgon, och då mina vänner ska jag även dela med mig till er. Vore skönt att få ett slut på alla fundering och bara veta.

Detta badkar hoppas jag få utnyttja imorgon.
(bild)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul med konerens. Håller tummarna att du får det rummet =)

2011-04-14 @ 09:59:14
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0