Anna Ru

Idag avbokade jag glatt min träning för en promenad med Annaru. Hon kom hem från Egypten i torsdags efter att ha varit där i två veckor. Scary, men allt gick bra och nu är hon hemma igen. Och brun, det är nog det värsta. Jag är mitt blekaste någonsin så kommer se genomskinlig ut bredvid henne. Men det gööör inget, för jag får ju träffa henne.
Blir en promenad runt djurgården för att uppdateras och uppdatera. 


Igår blev det lunch med inte bara mamma och pepp utan också hela släkten Lindström, eller i alla fall den del som var här i Stockholm. Sen åkte vi ut och spenderade resten av kvällen i Häggeby med Kinect, Melodifestivalen och innebandy. Hur mysigt som helst.

Kommentarer
Postat av: annaru

och sådär kan det se ut när man tar satts inför ett hopp haha

2011-02-06 @ 17:18:11
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0