Bara massa BS

I söndags så tittade jag på tre avsnitt av greys anatomy och grät 2/3 det borde vara ett bra betyg till manusskrivarna. Idag kom jag hem till lagad middag, vita tulpaner och en ny vattenflaska. Jag blir alldeles för bortskämd för mitt eget bästa. Men jag kan skämma bort rätt bra jag med.

Idag fick vi alla (eller okej inte alla, men många) en stor chock på jobbet. Men det blir nog spännande. Men orkar inte skriva om jobb, och det är väl egentligen inte så kul att läsa om heller? 

Jag behöver inspiration. Vill göra något som jag mår bra av. Vill börja dansa, eller gå med i en kör. Göra något roligt. Inte bara jobba, träna, sova. Ja och umgås då. Men får ta tag i det till hösten. Fast kören är nog mest för att alla sjöng så fint igår, jag vill också kunna sjunga fint. Kan ni förstå att jag faktiskt sjungit på dop? Herre min gud. Och tom varit med i en kör när jag var liten. Kommer aldrig glömma minnemannemånne.



Sugen på nya nagellack.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag köpte Pearl Drop men tyckte den var sådär...



Jag började dansa flamenco förra veckan, annorlunda men kul =)

2011-02-16 @ 15:14:51
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0