Dagens goda gärning

God morgon sunshines. Igår kom Anna över och hjälpte mig rensa min garderob. Jag tror inte att hon riktigt visste vad hon gav sig in på men bra blev det. Tre kassar fattigare och en garderob med plats. Underbart.


En av gardoberna.


Tre kassar senare.

Så idag ska vi förbi Anna och rensa hennes garderob och sen skänka till hemlösa i Stockholm via en förening inne i stan. Sen ska vi förbi gymmet också.
Igår såg vi melodifestivalen som bara var bra seg och sen tittade vi på Precious och grät lite grann. Usch hade ont i hjärtat. Sen såg vi Buried men den var så himla dålig. Herre min gud. Jag var nästan irriterad efter för att den var så dålig. Eller vadå nästan, jag var! Haha. Men super mysig kväll.

Ooooh inte att förglömma jag introducerade Anna till den underbara Kinect-världen! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snacka om att du jobbat hårt! Och nu kan du köpa massor med nya saker utan att ha dåligt samvete ;-)

2011-02-13 @ 15:26:36
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0