En rolig tisdag

Idag var det väldigt mycket skratt på jobbet vilket aldrig är fel. Först på fikat och sen på rummet. Men då satt jag och skrattade för mig själv. Någon mer som lyssnade på p3 idag? Lyssnade på Brunchrapporten och Christer. Någon som sagt att han alltid var tvungen att spotta i toaletten innan han spolade vilket det blev en riktigt diskussion kring, eller ja så mycket diskussion det kan bli på en radiokanal. Men i alla fall, då var det en annan som mailade in att det gjorde minsann inte han, så att Christer (eller om det nu var Morgon) inte behövde känna sig ensam för att han inte spottade innan han spolade för nu var dom minsann två som gjorde det, däremot hade han en annan grej han jämt behövde göra när han var klara på toaleten. Och det var att nudda handfatet med skinkan.

VA TUSAN? Som om att det skulle vara mer normalt?! 

Men dags roligaste var det här, det slår alla rekord. Och det är tjejen som nämns i brevet som lägger upp detta, hoppas jag. Jag är nog också rätt bossig, men ska sluta med det nu jag lovar. Vill ju inte att Linus ska få inspiration och känna att detta är okej...

Kommentarer
Postat av: annaru

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH passa dig så inte linus kissar på sin bossiga flickvän i duschen

2011-02-23 @ 11:33:03
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0