Good morning beautiful, how was you night?

God morgon. Vilket härligt väder, helt underbart. Men är säkert griskallt ute. Igår efter att ha hängt på tågstationen i över en timme så skyndade vi oss hem och hann iväg till bion i tid. Hade varit förutseende nog att reservera biljetter ifall vi inte skulle hinna, men vi hann! Och filmen var bra, i alla fall enligt mig och Gabriel. Linus var nog inget större fan. Men så imponerad är jag nog inte av 3D i en otecknad film. Det var ju inte så stor skillnad.

Idag då? Vi ska börja morgonen på gymmet. Eftersom man inte behöver vara över 15 för att träna här så ska Gabriel hänga med mig och få en liten försmak. Ska lära honom allt jag kan...vilket inte är mycket när det kommer till gym. Men ska bli riktigt kul. 
Sen ner på stan för en hårklippning och lite shopping. Härlig lördag med andra ord.



Mina fina vita tulpaner och kortet på mig och Linus. Okej, tulpanerna har börjat hänga lite. Ingen kan då anklaga mig för att ha gröna fingrar!

Kommentarer
Postat av: Susann

Kikar in och önskar en kanonfin lördag :)

2011-02-19 @ 12:12:01
URL: http://blogg.amelia.se/suzz40/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0