Inge rast, ingen ro

Idag hade jag tänkt ha sovmorgon, men vaknade klockan åtta och kunde inte somna om. Om man jämför med igår så är det iofs sovmorgon...
Så nu ska jag åka till sats och köra lite Body Balance, bra träning efter ett hårt skidpass igår.
Jag drömde den konstigaste drömmen inatt. Drömde att jag blev vittne till en hemsk olika då en lastbil körde av vägen och voltade (!) över ett stängsel och in på en åker och sen började den ju så klart brinna. Och jag och mina kompisar i bilen tvärnitade och sprang dit för att hjälpa till men vi kunde inte komma över stängslet. Men han som var i lyckades ta sig ur lastbilen och när vi tillslut lyckades hoppa över stängslet då kom vi in på NK där vi shoppade loss på..Gina Tricot. Undrar vad denna dröm betyder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0