love, love, love

Känner mig full av kärlek idag. Min alla hjärtans dag present till mitt hjärta blev ett mms. Påhittigt eller hur? Men ett mms som visade en diskad matlåda. Han blev riktigt glad. Och jag börjar lära mig haha. Längtar tills han kommer hem imorgon.

Följde med min fina vän och kusin på en alla hjärtans dag konsert. Det här var världsklass på hjärtans firandet. Hade inte kunnat bli en bättre dag. Satt i kyrkan i Gustavsberg och lyssnade på tjejer och killar som sjöng om kärlek. Det var så otroligt vackert och alla var så himla duktiga. Lite som bröllopsscenen i Love Actually. På tal om bröllop, idag har vi fått våran officiella inbjudan. YEY!

Idag bokade jag och mamma våran spaweekend, tyvärr blev den väldigt långt fram. Men då har jag något att se fram emot.

Hoppas att ni fått massa kärlek idag. Av vänner, familj, den där speciella eller kanske av någon helt obekant. Madelene tackade busschauffören när vi gick av vilket nog gjorde hans dag. Själv frågade jag en liten tant om hon ville sitta när vi åkte tunnelbana (detta är dock något man borde göra varje dag).


Kärleken är tålmodig och god.
Kärleken är inte stridslysten
inte skrytsam och inte uppblåst.
Den är inte utmanande,
inte självisk,
den brusar inte upp,
den vill ingen något ont.
Den finner inte glädje i orätten, men gläds med sanningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0