Oh I wanted words but all I heard was nothing

What's cooking, good looking?
Idag skulle jag ha gått på 90 minuters spinning (vet inte vad jag tänkte när jag bokade det...) men missade tyvärr passet eftersom jag var på mitt första fackliga möte någonsin. Får man vuxen poäng för det? I alla fall så var det mycket intressant. Men svängde förbi sats odenplan på vägen hem och älskade gamla Odis hade så klart plats på body pumpen så masade mig in och svettades järnet. La till och med på extra kilon på stången. Förstår inte vad det är med mig, vart har jag fått min energi ifrån? Plus att jag lyckades vara på jobbet tio över 7 imorse, my old self is back. Förut var jag nästan alltid tidig. 



Jag och min älskade kusin.
Helgen då? Hoppas ni ska göra något roligt.
Själv har jag och Limpan en dejt med tvättstugan imorgon. Enda lediga tiden som vi kunde. Sen blir det lite lunch med mamma och pepp som befinner sig i stan för att gå på golden hits (!) och ett besök till Linus bror och Ville. Kanon helg med andra ord.
Kan inte förstå att det redan är fredag. Igår var det ju måndag. Nästan i alla fall.
Men tackar och tar emot. Och plusgrader, snälla stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0