Prepared

Idag skrev jasg ett inlägg som försvann, snark. Och nu har jag varit på aw och ska snart krypa ner i sängen. Lyckades fynda 3 böcker idag på bokrean.

Men det jag skrev tidigare i alla fall var att jag idag är världens stoltast flickvän. Jag är så himla stolt över Linus (och hans kumpan in crime Pärra) som lyckats göra något som dom tycker är roligt.
Deras produkt är nu klar, det finns en hemsida och nu har även en sportbutik i Stockholm valt att sälja deras produkt. Dom är så himla grymma!


http://www.lannasport.se/sv/articles/2.2506.99288/skidvinsch-prepared-semi-series

Nu ska jag krypa ner i sängen och imorgon väntar ännu en aw efter jobbet. Herre min gud vad jag blivit social. Men det var riktigt, riktigt trevligt idag. Förutom riktigt dålig service, men bra sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0