Take me awaaaay

Gud jag är en sån som kan spinna på om samma sak huuuur länge som helst och tycka att det är roligt när alla andra redan tröttnat. Jag har hört att det kan vara för att jag har jäkligt dålig humor, själv tror jag att det beror på att jag är lättroad. Nu kör jag hela tiden med "Okej men jag frågade bara, du kan säga nej...eller kissa på mig" Usch det är egentligen inte kul, jag skulle bli tokig om det hända.

Idag skulle jag ha tränat men det blev en fet avbokning eftersom jag har sån träningsvärk från Kettlebells igår och löpning+magträning i söndags. Jag kan knappt gå eller skratta, fast skratta gör jag ju ändå. Och gå också tyvärr. Varför är det så kallt? Inte var det inte så här kallt sist det var -11,8? Eller ja det är klart det var men det är fruktansvärt kallt. Jag är mer än någonsin sugen på att åka utomlands. Skulle vilja ta med Limpan på en vårig weekend i London, åka på en weekendresa med någon tjejkompis i sommar till typ Paris, Venedig, Rom, you name it så länge det inkluderar shopping, goda drinkar och någon lyxig behandling, åka till London/Skottland i sommar med Moa, åka på en romantisk semester på 2-3 veckor till något tropiskt land med Linus. Jaa många resor vill jag göra. 

Men egentligen så skulle en svensk vår duga riktigt bra det med, BARA DEN KOMMER NÅGON GÅNG!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh jag vill också resa! Fast det vill jag jämt =) Du får komma hit på en weekend så kan jag lova drinkar shopping! =)

2011-02-24 @ 13:14:23
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0