Torsdag

Det är sjukt svårt att scrolla på en bärbar dator när man har handkräm på händerna har jag märkt. Kanske inte så bra för datorn heller? Idag är jag helt slut. 90 min spinning, hur FAN tänkte jag där? Jag är helt slut. Plus att jag har träningsvärk i hela kroppen från bodycombaten igår. Men skyll mig själv! 

Nu väntar jag på att min bättre hälft ska komma hem. Han har kört hem från Tänndalen idag. I det här vädret. Shit jag vill inte ens prata om vädret för jag blir bara arg. Gick hem i storm, snöstorm för er som har tittat ut genom fönstret, var riktigt sugen på att ta taxi hem från träningen.


Alltså vad är det här egentligen? Sen när började man skryta om att man precis haft sex. Typiskt killar haha. Och när man sjunger om att man har haft det då var det säkert så att det var väääldigt längesen man egentligen hade det..eller så lär det ta lång tid innan dom får ha det igen efter dom här låtarna?






Kommentarer
Postat av: Sofia

En av de lätt bästa låtarna just nu! Partade järnet till den på repeat i går :P

2011-02-11 @ 20:40:37
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0