Everyday's a roller coaster but I'm a bump you'll never get over

Hóla guapas...eller guapos för den delen också. Jag lever. Har bara varit iväg på kurs. En kurs som var rolig och givande. Och igår när jag kom hem var jag helt slut och blev bara serverad mat och slappade. Tills ungefär klockan nio då Linus fick ett ryck och var tvungen att gå på promenad..med mig. Så det var bara på med kläderna och joggingpjuksen och masa sig ut. Förresten, varför lyssnar inte vädergudarna på min blogg? När jag ber plusgraderna att stanna då blir det precis tvärtom..

I alla fall så blev det en promenad på en halvtimme och det var tur att jag följde med ut. Precis innan vi kom in så får Linus för sig att prova om isen på en vattenpöl är tillräckligt hård...vilket den såklart inte var och han ramlade i med hela foten. Haha skrattade tills jag dog. Stackars Limpan :)
Nu har jag precis gjort en tomatsoppa som blev ruskigt god. Utan konservtomater eller recept. Okej nu kanske inte tomatsoppa är det mest avancerade men jag är inte den mest fulländade kock heller så får vara nöjd att det blev gott.



Jag har tyvärr snott en bild på google men min soppa ser i alla fall ut så där. Minus kvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0