Vita tulpaner

Vet ni vad? I juni ska vi på bröllop, längtar redan. Och har redan bestämt med mamma att hon sak komma hit och leta klänning med mig. När jag sa till Linus "ååh då kan jag ha den där klänningen" då sa han "Eller så köper du dig något nåt". Så jag köper mig nog något nytt. Inte så svårövertalad.

Såg ni melodifestivalen igår? Kommer lätt dansa loss till Dhanys, Swingflys och eventuellt Dilbas låt. Jag är en tönt jag vet, men jag gillar melodifestivalen. Jag, Lea och Charlotte Perelli, mer behövs inte sägas! Vilka minnen.


Idag gick vi på en två timmarspromenad och njöt av solen, men jisses vad det blåste.



Jag har fått dille på vita tulpaner och det är det enda jag vill ha i alla hjärtansdag present. Eller bara inte då utan komma hem till en lägenhet med dessa blommor på bordet bara för att. Det vore inte fel. 

Imorgon blir det kurs tills på tisdag. Nice!

Kommentarer
Postat av: Lea

Melodifestivalen is the shit o Charlotte Perelli är minnen dansen kommer aldrig glömmas:)

2011-02-06 @ 21:12:43
Postat av: Sofia

Det är så härligt med färska snittblommor hemma! Jag brukar köpa på torsdagar så har man fina blommor hela helgen =)Just nu har jag en stor bukett med vita gerbera.

2011-02-07 @ 14:23:23
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Angelica

Hahah love Perelli! :D

2011-02-09 @ 21:13:23
URL: http://actionj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0