1a januari

GOTT NYTT ÅR!

Lite i efterskott men visst känns det härligt med ett nytt år och nya möjligheter? Jag ska göra 2011 till ett grymt år. Känns som att det kommer bli ett bra år också. Detta år hoppas jag på att bli lägenhetsägare, åka till London/Skottland under sommaren, en resa med Linus på hösten och mest av allt hoppas jag att en person i min närhet kan få må bra, bli frisk och få allt han förtjänar. Och att en av mina kompisar får jobb. 

Nej detta kommer helt klart bli ett bra år och i mitt horoskop stod det att jag skulle ha tur om jag gav min in på fastighetsmarknaden. Kan ju inte bli bättre.

Hoppas ni hade en bra nyårskväll! Min var i alla fall riktigt mysig men lugn. Dock har vi lärt oss en stor läxa, om man ska åka på nyårskryssning så ska man nog inte göra det med familjen. Det var all-time-high fest vilket var trevligt tills folk började spåra rejällt och slog sönder allt som fanns i deras närhet. Bland annat en hyttdörr några rum bort från oss...i 2 timmar stod dom och sparkade på dörren. Jag var arg. Haha men annars var det kul!



Kommentarer
Postat av: annaru

tack det hoppas jag med på, snaaaaart!

2011-01-03 @ 14:46:21
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0