Gårdagen

Tjopptjopp. Nu ska vi snart kila till t-centralen och ta bussen ut till Arlanda. Fram och tillbaka för mig. Man kan tro att jag älskar att åka buss, men nej. Men vad gör man inte? :)
Igår kväll var kanon. Inflyttningsfest hos kusin Madde och sen gick vi till Imperiet. Aldrig varit där men var impad. Gillade verkligen stämningen. Avslutade kvällen med en french hotdog och kom i säng alldeles för sent. Men nu har vi ätit en brakfrukost och ska nog klara den här dagen också. Jag tänkte göra nå galet efter att jag lämnat av henne.
Träna. Men eftersom jag inte drack så mycket så tror jag det går bra. Känner för att göra av med lite energi.
Eller en promenad i solen.



Em, jag och Lili :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0