Här står jag

I morse läste jag många intressanta saker i Metro:

- Orsa Björnpark ska få tillskott av en ny björn, nämligen kodiakbjörnen och inte bara en utan två. NU måste jag åka dit.

- En kvinna äger i genomsnitt 15 par skor till ett värde av 1828 kronor om året. Jag vet att jag spenderar mer än så på skor. Men som sagt bara genomsnitt. Men det roligast var "Var 5:e man anser att hans partner har för många skor". Linus, du är med andra ord inte ensam..

- Appen "Angry birds" ska bli film! Eller sen står det att den ska bli tv-serie. Hursom, ruskigt roligt att favvospelet ska bli film. Anna jag vet att du är given att gå med mig på premiären i så fall! ;)

- Dom har fångat en 5 m lång anakonda som varit lös i ett bostadsområde i Brasilien. FYY vad glad jag är att vi inte har sånna djur i Sverige.

Imorgon blir det bion Love and other drugs. Kan ju inte bli bättre. Älskar Anne Hathaway och Jake Gyllenhaal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0