Humor

Två finsksvenska kvinnor befinner sig vid ett ute dass.
En inne, en utanför.

- Ser du månen klarna?
-Va? Kommer det karlar?
- Ser du månen ler?
- Va! Kommer det fler?!
- Äh håll käften och skit..!
- VA kommer dom HIT!!!

Varje gång det är fullmåne kommer jag att tänka på denna historia som min mamma berättade för mig förut. Man måste dock bryta på finska annars är den inte lika rolig ;)

OCH eftersom det är fullmåne så förstår jag till fullo varför jag drömde inte bara en utan två mardrömmar inatt.


Kommentarer
Postat av: annaru

jahaaaa vare därför jag inte sovit något på två nätter, trodde det berodde på något annat ;) PUSS

2011-01-19 @ 21:20:18
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0