Idag

Idag hade jag tänkt att lägga mig nio. HA! säger jag bara. Där fick jag. Kom hem till en underbar pojkvän som lagat middag och en mindre underbar disk som väntade. Så efter flera samtal med best of friends och en moster disk plus en dusch så har nu klockan blivit rätt så mycket över nio. Jag som tänkte ta igen lite sömn. Var riktigt tungt att gå upp imorse. Men det är en mjukstart den här veckan på jobbet eftersom jag bara jobbar 2,5 dag. Men det betyder då inte att det finns massor att göra.

Men fick riktigt mycket energi efter spinningen som jag och Anna var på. Jisses vad jag svettades, det var ett riktigt konditionspass men sådär musik. Nästa gång kanske vi provar ett annat pass som Annas kompis tipsat om. För när det gäller spinning är typ 70% musiken, 20% viljan och 10% tränaren. I alla fall för mig. Även om i vissa fall, när tränaren är dryg så kan tränaren vara 90% och inte få en att komma tillbaka. Typ sånna som pratar för mycket eller ibland för lite!



Det gick att vrida ur mitt linne efter...blä

Kommentarer
Postat av: annaru

hon var ju bra igår faktiskt, även om hon snackade som faen, haha! lääänge sen jag svettades sådär jävla mkt! nästa vecka kör vi igen, puss

2011-01-04 @ 10:23:10
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0