Imorgon

Om lite mindre än en timme infaller "Goda gärningars dag". Hoppas någon gör en riktigt god gärning mot mig! 
Nu är jag helt slut och helt fnittrig och kudden lockar. Men imorgon mina vänner, då är det fredag!
Så härligt. "På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst".
Idag åt jag ärtsoppa (och brände mig), imorgon är det fredag och på lördag kan det bli fest. Fast efter denna vecka känns det som att jag nog nöjer mig med att möta upp Emma och Åsa på stan för att vara social ett tag, men vem vet när lördagen närmar sig. 

Hoppas ni haft en kanon vecka. För mig har det knappt känts som att denna vecka hunnit börja innan den snart är slut..arbetsveckan det vill säga. Nu väntar helg. Eller ja, först några timmar på jobbet och några timmar på kursen. Men sen. Jaja ska sluta prisa fredagen, eller nej. Det är det lilla som gör det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0