Just another manic monday

Läggdags snart. Hoppas ni haft en bra dag. Jag känner redan att vitaminerna börjat kika in. Köpte innan vi åkte till Lofsdalen och ska ta dom morgon och kväll. Eller kanske är solen och alla d-vitaminerna som jag fick i helgen. Vi hade strålande väder både fredag och lördag. Helt underbart. "Herregud vad vackert" sa jag ungefär 12 gånger om dagen. Det var så jäkla mycket roligt som hände denna helg, det började redan på väg upp. Men vi har bestämt oss för att tillämpa "Det som händer i Lofsdalen, stannar i Lofsdalen". Därför kommer ni inte få höra vad som hände på vägen upp, hur jag och Sandra svek våran störa moraliska fråga och massa annat. 

Men kul har vi haft och bildbevis kommer, men inte idag. För nu ska jag sova och ladda inför Zumban imorgon som är tillbaka på lunchschemat. 


Kommentarer
Postat av: sandra

Hahaha! Det som händer i Lofsdalen stannar verkligen i Lofsdalen! "jag tror du glömde skidorna" åh vilka strumplösa stunder vi fick vara med om!

2011-01-31 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0