Liten break

Kort bensträckare i kursen. Passar på att göra lite te. Kallt i våran lägenhet igen, känns som att dom stängt av värmen i "stora" rummet. På med fleecetröjan och tofflorna. 

Igår förnyade jag mitt kontrakt på SATS. Fick tom billigare än förra året och så får jag tre instruktionslektioner. Pretty happy. Älskar sats. Jag är satsfrälst, töntigt men så länge jag är nöjd så.



Det är dags att jag gör något insåg jag idag. Har inte vågat, varit rädd att det ska bli värre. Men det kan inte bli värre än så här. Vem gör något sådant? Vad är du för en psykopat egentligen?

Kommentarer
Postat av: Annaru

<3 bra att du tar tag i det, finns här!

2011-01-12 @ 09:45:14
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det viktiga är ju just att man är nöjd själv med sitt gy. Dutig du är som tränar så flitigt! Nu ska jag också ge mig iväg för lite kondition/styrka =)

2011-01-12 @ 13:30:37
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0