Lofsdalen

Imorgon efter ca 7 timmars jobb blir det avfärd mot Lofsdalen. Fy tusan vad skönt det ska bli. Både med långhelg och att få åka lite skidor. Och att få umgås med dom bästa. Jag längtar så enormt efter imorgon.
Kommer helt enkelt bli en toppen helg. 

Igår körde jag 75 min box mot Emilia, god damn vilken högerkrock den människan har.
Fick två presenter också, en av Emilia som jag tyvärr inte kan skriva ut vad det är eftersom en viss person ska få samma sak. Men jag blev löjligt glad! Så himla söt.

Sen fick jag en underställströja från Kari Traa av Linus. Han hittade en jätte fin uppe i Umeå som han tog med hem till mig. ♥

Nu har jag betalt alla dom där hemska räkningarna. Hämtat min plånbok. Äntligen fått hela min lön. Och känner mig helt enkelt vuxen igen.

Idag såg jag förresten en unge som satt mitt emot mig, sjukt söt med jätte långa ögonfransar, men som petade näsan och åt upp sina kråkor. 

Ha en kanon helg hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0