Min dag var kaos mot mig

Tjoho! Fy fan rent ut sagt vilken skit dag jag haft idag. Vaknade 05.30. Hade fått ett sms av mamma 05.27 där det stog "Fan hittade din plånbok i min väska nyss" Helvete. Och Linus skulle åka till Umeå idag, så där var jag utan pengar, kort eller ingenting. Försökte på alla möjliga sätt få hit min plånbok. Lånade L's Icakort till vårat gemensamma konto som dessvärre inte innehöll så mycket pengar. Så då skulle jag föra över pengar från min bank. Lyckas föra över till mitt gamla icakonto som inte ens finns nå mer. Ännu mer helvete. Men jag klarade mig bra ändå. 

Fick leta fram mitt pass så att jag hade legitimation när blod skulle ges. Inte min dag. Och igår så hade jag satt mig och rensat bland alla papper och strukturerat. Så skulle jag bara håla och sätta in i en pärm. Då upptäckte jag att hålarn bara gör två hål, inte fyra. VEM FAN TILLVERKAR TVÅHÅLARE? Sen NÄR blev det vanligare än fyra hål?! Så vanligt att det inte ens stod på förpackningen? Damn you Clas Ohlson!

Efter att ha beklagat mig för Hotchick så mötte jag upp Anna Gru på stan för en låååååång fika. Vilket var välbehövligt. Den jäkeln åker till Nya Zeeland snart, inte ett dugg avundsjuk här inte. Men det unnar jag henne. Samtidigt som jag förstår hur svårt det är. Men hon har världens resa framför sig. Var så himla kul att träffa henne, gud munnarna gick i ett.

Favorit låten just nu:


När jag var liten så brukade mamma dansa mig till söms med La isla Bonita.
Så varje gång jag hör den låten och nu den här så tänker jag på henne.
Vilket gör att jag gillar låten ännu mer.
Min mamma är underbar

Kommentarer
Postat av: Em

Hade samma problem med en tvåhålare igår så jävla frustrerande!

2011-01-24 @ 22:16:56
Postat av: angelica

Haha skönt att höra att man inte är ensam!

2011-01-26 @ 21:44:12
URL: http://actionj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0