Min mamma är uppkopplad

Imorgon fyller min mamma år men vi passade på att fira henne idag. Och av sin extremt snälla pojkvän så fick hon en mobil Så nu har vi styrt abonnemang, internet och spotify. Min mamma kommer bli ett tekniskt geni. 



Av oss fick hon boxningshandskar och en vattenflaska. Tyckte det passade träningsfreaket. Hälsade på min morbror på sjukan igår och fick det glada beskedet att han får komma hem idag. Dom har äntligen hittad vad som är fel, kickat in rätt penicillin och nu är han nästan helt frisk. Livet går helt klart i rätt riktning.

Men imorgon var det tänkt att vi skulle och titta på en lägenhet, magnifikt fin. Så gick vi ut och tittade igen imorse då stod det ett fett SÅLT på sidan. Så var det med det, men det kommer fler. Och vi hade ju inte tänkt att köpa just den kanske, är ju ett tag kvar tills vi får börja ge oss in i budgivningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0