Money see, monkey do

Idag är jag super full av energi. Har varit på toppen humör hela dagen och idag gick jag och Karin en promenad på lunchen. Måste försöka ta tag i rutinen igen. Det hjälper så himla mycket att komma ut i 20-25 min, man blir mycket mer effektiv resten av eftermiddagen. Tror att min energi har med den härliga solen att göra, vårsol! 

Hade sån energi på jobbet och extra peppar av all bra musik på radio att jag på väg in på toaletten tog några danssteg och slog i elarne så att jag såg stjärnor. Så fick lugna ner mig resten av dagen och ta ut all min energi på spinningen. Och vad har jag lärt mig av dagens träning? JO, att inte köra pump dagen innan spinning, jisses vad matt jag var i benen. Men jisses vilket bra pass det var, ojoj. Svettigaste på länge.

Supertaggad och svettig, så det ska vara!

Imorgon är det torsdag. Då blir det fika med Madelene. Tittar på mästerkockarna (?) och det är riktigt bra. Vet inte om jag borde följa denna serie, känns som att jag kommer gråta om jag blir för fäst vid deltagarna. Världens sötaste lilla man från Hägersten som gick vidare, redan min favorit. Damn already hooked. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0