Push it

Nu ligger jag nerbäddad i sängen under värmefilten och klockan är inte ens nio! Rekord, dock ska jag inte sova titta på Vänner. Jag och Linus håller på att tittar igenom alla säsongerna. Det är så jäkla bra, fast jag sett nästan alla så skrattar jag så att jag gråter till nästan varje dag. 

Linus skaffade en tvdosa till våran tv idag. Vi köpte ju en tv som L inte tyckte dög så vi lämnade tillbaka den och nu är vi i valet och kvalet vilken vi ska köpa så då har vi en lån tv från L's föräldrar (tack!) men det finns ingen dosa till den. Så Linus fick en tvdosa idag. En touch tvdosa, har ni hört nå så befängt? Fast den är sjukt rolig, men touch? Jag som inte ens kan skriva på en touchmobil. Han kommer hela tiden på fler tekniska saker att köpa den jäkeln :)

OOOH idag såg jag solförmörkelse! Såg ni? Så himla häftigt. Månen tänkte solen till 85% (enligt tidningen) och det var riktigt häftigt.



Amazing.
Imorgon kommer min vän från Tyskland, ska bli super roligt! Hon stannar tills på söndag. Sen kommer även Lea och Emelie på fredag, treeevligt! Imorgon är det 'fredag', woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0