Run you fool

Igår så sa Linus att han hade några presentkort jag kunde få så vi traskade till NK, min plan var att köpa något fint till mig själv, hans plan var att jag skulle köpa något som jag behövde. Så det slutade med ett par sjukt snygga och sköna löparskor och en mössa från KariTraa. Har jag sagt någon gång att jag har världens bästa kille? Eftersom han själv inte hittade något så fick jag ta alla presentkortspengar. Snacka om givmild! Så nu är jag världens gladaste och snällaste flickvän som kommer springa som en galning. Och om det fortsätter att töa och regna i den här takten så kanske jag kan premiär använda dom snart.



Dom är så vita och fina att man blir bländad. Och att dom hade ett par kvar i 36 2/3 var ju som ett tecken på att dom skulle följa med hem.


Det töar och jag upptäcker att mina vinterskor inte pallar trycket.
Gummistövlar nästa.

Nu ska vi åka till Söder sen stanna på IcaMaxi på vägen hem, favoritaffären haha. Jag är så pensionär...

Kommentarer
Postat av: annaru

åhhh vilka snygga!! snart får vi springa på bar mark :D snäll linus!!

2011-01-16 @ 20:13:38
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaaa dom är så pretty med gele i sidorna och allt. Yes snart blir det löpa löpa LÖPA!

2011-01-16 @ 21:44:44
URL: http://actionj.blogg.se/
Postat av: maria lj

åhå skorna var JÄTTE fina! är också på jakt efter nya, så dom där är ju helt klart värt en provning :D

2011-01-18 @ 01:52:50
Postat av: Sofia

Vad gulligt av honom!

2011-01-18 @ 08:16:18
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0