Bra dag. Trött dag

Idag var jag trött. Så trött att jag flexade och kom till jobbet vid nio. Inte ofta det händer. Men skönt var det.
Kanske blir nio någon mer dag den här veckan eftersom jag kommer jobba kanske runt 60 timmar eller mer denna vecka. Jag kommer inte ha något liv. Varför? Jag ska gå kurs hemma i lägenheten. Ett program som jag sett fram emot att lära mig och dom som är bäst på det och erbjuder kursen sitter i USA därför blir det onlinekurs tisdag-fredag 17-23. Nice. Nästa gång kanske jobbet bjuder på en resa till stället där kursen hålls istället?! ;P Skulle inte tacka nej till det inte.

Körde att svettigt spinningpass med Emilia och Anna idag. Det var något fel på luftkonditioneringen, måste definitivt ha varit det för även om man brukar svettas på spinning så fanns det ingen som helst luft. Men kul mix av musiken.

Men det har varit en viktig dag för två personer i mitt liv. Person nummer ett gjorde sin första dag på sitt nya jobb. Nya utmaningar, stolt över dig kusin. Person nummer två är jag också sjukt stolt över, hon fick körkort! 
GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Du är bäst!



Så idag hörde jag en bra låt på the Voice när jag satt på jobbet. Det visade sig att det var Britney Spears nya låt Hold it against me. Så jag tänkte dela med mig av den till er, för den var faktiskt riktigt bra. Men finns inte att få tag på och står att den släpps imorgon? Men hur kunde då the Voice spela den idag? Very strange. Bara massa fejkade versioner på youtube. Sen stör jag mig rejält på en sak på Spotify. När man söker på en ny låt och den inte kommer upp, utan istället kommer det upp massa kassa covers och tributes av andra som dom gjort av låten? Var så med Bruno Mars - Grenade. Och nu samma med Alexis Jordan - Happiness. Snark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0