Push it

Dödstrött. Men jisses vad jag lär mig. Även om sånt sm jag inte ens trodde att jag skulle lära mig. Men imorgon måste jag vara tidigt på jobbet så blir inte mycket sömn inatt men har ju hela helgen på mig.
Saknar dock min bättre hälft. Förra veckan var Linus borta onsdag-söndag och nu tisdag-fredag. Vilket passar bra eftersom jag har kursen men tråkigt, så himla tråkigt att sova själv. Man blir van och bortskämd att ha någon mysig bredvid sig.

Jaja nog om det, nu borde jag sova så att jag orkar vara pigg och fräsch imorgon. Imorse var det osminkat och oerhört skrämmande haha. Imorgon är det möte så då måste jag se presentabel ut.

Hoppas ni har lite mer liv än mig denna vecka! ;) Men jag klagar inte, mitt val. Men jag läser era bloggar my friends så håll mig uppdaterad även om jag inte kommenterar så mycket denna vecka! :D



Me and you

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysig bild!



sv: Japp, håller på med en deckare med lite självbiografiska inslag. Har dock lite dåligt med inspiration just nu...

2011-01-13 @ 19:19:35
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0