vår, vår, vår

Idag är jag inte bitter och har vaknat på rätt sida. Känns bra. Tack söta vänner ♥. Denna vecka är halv åtta hos mig i Västerås, behöver jag säga mer? Hoppas alla tittar. Fast bästa avsnittet var nog idag. Gillade colaburksstatyn som han köpt för några tusen. 

Efter halva dagen på jobbet upptäckte jag att linnet jag hade på mig var ut och in. Kände mig lyckad. Tur att jag hade en blus över och en kofta så det syntes inte. Så jag gick klädd så hela dagen.

Träffade en väldigt störig tjej på gymmet idag. Sen visade det sig att hon skulle på samma pass som mig OCH hade skåpet bredvid mig. (Okej, kanske inte helt blivit av med min bitterhet...)
Jag ett klick ifrån att beställa hem massa fint från HM, ett litet, litet klick.  Så sugen på vår.



Ju mer snön smälter desto mer vill jag ha vår.
dvs, minusgrader håll er borta! 
Hört att ni ska koma, men gör inte det. Tack

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad skoj, undrar om man kan se det via nätet.

2011-01-19 @ 08:25:45
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0