Änglagård

Trevligt att se att ni hänger med trots att jag är så dålig på att uppdatera just nu.
Igår var jag på det mest fantastiska bröllopet i Göteborgs skärgård, närmare bestämt björkö. Allt var så fint, härligt stämning och det var verkligen personligt. Jag vet tvärsäkert nu att gifta mig det ska jag (ni får dock vänta många år) men att ha en sån fest och fira att man älskar varandra med sina närmaste vänner och familj.

Imorgon ska vi flytta våra saker härifrån till Stockholm. Och eftersom mmsblogginläggen inte fungerar (?!) så får ni tyvärr vara utan inlägg ett tag till. Men sen ni, då händer det  grejer. Massa bilder kommer det bli.

Ha en kanon lördag, själv ska jag titta på Änglagård 3 med mamma och Linus.

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 00:46:28
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0