Varde...internet!!

I've got internet! Så jäkla härligt. Och eftersom mobilbloggningen inte fungerar så har jag lagt lite onödiga pengar på det, men det är ju en piss i nilen jämfört med vad det kommer kosta att köpa nya stekpannor och kastruller. Vi insåg alltså idag att vi har en induktionshäll som är underbar, om man har rätt stekpanna. Linus bordsgrill fick rädda oss idag, men imorgon är det två som får åka och köpa en ny stekpanna. Not so much fun. Men jäklar vilket drag det är i den ugnen och spisen. 

Annars har vi flyttat, flygit till Göteborg, gått på bröllop, flyttat och städat och igår njöt vi av solnedgången på balkongen. Livet är med andra ord riktigt bra. Idag svettades jag sönder under ett hårt spinningpass, min kropp behövde det. Den fick en chock över att behöva träna efter all mat den intagit under långledigheten. Så imorgon ska jag fortsätta chockan den med ett box pass tillsammans med Emilia. 

Det är lite förändringar på gång som jag hoppas att ni ska gilla, jag kommer gilla det i alla fall.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0