25 blir 68,5

Hejsan hoppsan! Idag är jag världens lyckligaste tjej. Jag har varit lite agro till och från i bloggen ibland och skrivit att jag haft pissiga dagar. Det har kunnat kopplas ihop med att vi budat på lägenheter som vi inte fått. MEN no more! Nu har vi köpt en lägenhet, la högsta bud idag och skrev kontrakt idag. Det känns helt overkligt bra. Jag vill hoppa och skrika av glädje, vilket jag också gjort. Jag har längtat efter att få skriva denna rad:


VI HAR BLIVIT MED BOSTADSRÄTT!



Våran blivande balkong och där vid träden där är slutet på marken som M. Montazami skulle ha sagt.
Jag är lycklig. Det känns som att en stor FET tung sten har lyfts bort från mina axlar.
Inflyttning 1:a juni. Vi längtar..


Ps. Hur många vuxenpoäng får man för detta? :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul! Det förtjänar ni verkligen! Verkar gå bra för oss på bostadsmarknaden nu =)

2011-03-24 @ 22:01:25
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Linn

Åh vad kul! Grattis :)

2011-03-25 @ 09:11:08
URL: http://listolpe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag riktigt längtar efter att bubba å bära OCH jag menar det verkligen.Det ska bli jätteroligt att hjälpa dej å Linus med det!!Puss & kram mamma

2011-03-29 @ 10:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0