BouleAW

God morgon! Man blir så glad att vakna upp efter en toppen kväll och se att det är strålande väder. Då känner man inte för att ligga i sängen hela dagen. Blev lite dåligt bloggande igår såg jag trots att jag tom ansträngt mig och skrivit inlägg så ville dom inte dyka upp. Vi började i alla fall på BouleBar med buffé och sedan boule. Det var super kul, sen gick vi vidare till ett av Emilias favorit häng, Ohlsons skor, som var riktigt bra och bjöd på en riktigt god moijito.

Kvällens uppladdnings låt: 




Haha dom spelade den på the voice igårmorse och jag var bara tvungen att skicka den till Emilia och se om hon var taggad. Vilket hon så klart var. Och vilka snygga kläder dom hade i videon! Haha.
Många minnen till denna låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0