Break a sweat on the floor

Hello sugarpies, härlig dag idag igen. Var vaken väldigt länge igår, fastnade framför greys och gossip och när jag vaknade imorse var jag seg som en kola. Men vaknade ändå klockan åtta och tänkte, sköööönt jag vaknade i alla fall inte klockan sju. Tills jag kom på att man ställt fram klockan en timme, så klockan var ju egentligen sju. Jippie..

Nu är Peter Jöbacks man med på tv. Han är en riktigt inspiration när det gäller träning tycker jag. Plus att just nu gillar jag dessa fluffiga frisyrer som han har och LMFAO. Fast hans är ju lite kortare. Måste bli jobbigt att bli presenterad som någons man, så han heter faktiskt Oscar.

Såg ni Jennifer Lopez? Gud den kvinnan är snygg snygg snygg.



Blir sugen på lugg igen när jag såg denna bild på henne. Men fatta att kvinnan är 41! 

Nu ska jag förbereda tvätten för Linus, ska vaa snäll och sortera allt så att det bara är att slunga in för honom. Eftersom jag ska på hockey, semi mellan AIK-Färjestad. Skum könsfördelning, jag går på hockey och han tvättar. Haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har hans mobilnr ;) hihihi!

2011-03-28 @ 04:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0