Cecilia

Gooood morgon! Idag lyckades jag sova  till nio, så jäkla skönt! också skönt att få sms av Anna igårmorse och inse att jag inte är den enda som vaknar alldeles för tidigt.
Igår blev det hemmamys igen med körslaget och min älskade kusin Cassandra kom förbi för lite mys och tjejsnack. Och innan det så var morfar och mormor här och vi bjöd på hemmagjorda semlor. Så himla gott, och ett tips: byt ut mandelmassa mot äppelmos. Sinnes gott och fräscht, men inte nyttigare! Men för oss som inte är super förtjusta i mandelmassa.

Nu vill jag ha en blus som jag såg igår:


http://lisa.korslaget.tv4.se/

Önskar att Lisa Miskovskys blus hängde i min garderob just nu.
Tyckte att de flesta körerna var bra igår, men vissa var något extra.

Och efter denna lugna och avslappnande helg ser jag redan fram emot nästa helg med aw på fredag på Boulebar!
Meeen helgen är ju inte över än, dags att ta tag i denna söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0