dag 02 - din hatlåt

Detta är sååå mycket lättare än favorit låt. Det finns en låt som jag hatar. Eller okej hat är ett hårt ord, men en låt som jag inte kan med. Jag sommarjobbade på Seco i vaktkuren och den sommaren kom denna låt som spelades sönder totalt. Och jag tyckte den var så dåligt och texten var nördig. Och alla gillade den, vilket jag fortfarande inte kan förstå. Men när man väl börjat ogilla något så sitter det kvar som en igel, speciellt om man har dåliga minnen till den eller den spelas sönder. Så tack och bock här kommer min hatlåt:
Sandi Thom - I wish I was a punk rocker



Någon som har någon annan hatlåt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med.FYYY FAN vad den är kass!!Mammamu

2011-04-01 @ 16:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0