Dansar regndansen

Idag har jag varit ute hela dagen på jobbet, super härligt. Vi lyckades undvika regnet och hade sol mesta dels av dagen. Sen kom regnet när vi närmade oss Stockholm, och får man säga att det inte gör nåt? Att det gör att snön försvinner ännu snabbare. Det känns ju i alla fall bra tycker jag.

Är helt slut efter att ha mött upp Anna och dansat (?) oss igenom ett svettigt afropass. Men det var roligt och lite svårt. Sen fick jag ont i tårna igen, attans. Visste att jag skulle behållit skorna på men det blir inte samma känsla.

Imorgon åker jag till Sandra direkt efter jobbet, l o v l e y! Och har tom blivit lovad mat när jag kliver innanför dörren, hur underbart är inte det. Vill ni veta en sak? Jag har inte lagat mat en enda dag den här veckan. Och nästa vecka är L i götet så då får jag laga mat..och veckan efter har jag bestämt att då ska jag laga mat till honom så att han slipper. 

Men any who, imorgon är det fredag. Fy tusan vad härligt
Darling och jag

Kommentarer
Postat av: annaru

haha ja det var ju något snarlikt regndans vi höll på med på sats måste jag säga. fin bild på er 2. puss

2011-03-10 @ 21:39:00
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0