Det har redan börjat...

Är helt slut, men imorgon får jag lite sovmorgon. Fast skulle behöva jobba lite innan mitt läkarbesök. Får försöka ta mig i kragen. Det visade sig att jag tittat fel på Mio's öppettider och jag borde ha tänkt till en extra gång när jag läst "vi levererar även i Bromma", eller jag tänkte faktiskt "varför just där?" Men ja jag hade massa annat att tänka på. Visade sig i alla fall att dom stängde 19 och inte 20. Vilket var lite surt eftersom L åkt ner just därför. Men vi tog en sväng förbi Åhlens och blev inte helt lottlösa. Köpte två nya muggar till våran Rörstrand samling, nu är det bara en tekanna kvar. Sen köpte vi även en sak som jag sett i Plaza Interiör..



(bild Plaza Interiör)



Perfekt för en stökig tjej som mig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken smart grej! Jag har mina saker på fina tårtfat som ärvts från pappas mormor =)

2011-03-30 @ 10:10:58
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: annaru

haha vad smart!

2011-03-30 @ 16:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0