Go swim

Klockan är bara halv fyra och jag har hunnit med en hel del idag känns det som. Och hurtiga har vi varit också. Började morgonen med en timmes prommenad med mamma mu, sen hann vi bara komma innanför dörren innan mina små kusiner kom förbi så vi kastade i oss lite frukost och åkte till simhallen i Avesta. Det var hur kul som helst. Tristan och Anasthelle var extas över rutschkanan (jag och mamma med, i alla fall de första 3 åken) sen kände man tröttheten i benen komma. Att springa upp för en trappa med ett barn på ena höften och en stor badring i andra handen är inte det lättaste.

Kan tyvärr inte visa några bilder från dagens promenad eftersom min dator här och min mobl vägrar samarbeta. Däremot kan jag säga att det är sinnessjukt mycket snö kvar, även om det kom ca 1 dm igår så är det ändå väldigt mycket mer än i Stockholm.

Nu ska jag hjälpa till med maten, är vrålhungrig efter de där timmara på badhuset.

Hoppas ni har en kanon lördag och njuter av det underbara vädret! :)

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: tack snälla du! ^^

Det värmer verkligen oerhört! :D



AA, salongen kommer att ligga i Stockholm :)

2011-03-20 @ 00:46:28
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Annaru

Vilken mysig dag! Ses imorgon :) puss

2011-03-20 @ 10:02:31
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0