I said brrr

Är helt slut idag. Kunde inte somna igår, låg och vred och vände och tänkte på inredning. Sen när jag väl somnat vaknade jag av att någon låg och drog timmerstockar bredvid mig haha. Så har sovit riktigt dåligt. Därför kommer jag snart hamna nedbäddad i sängen. Men innan det..

Piloxingen var grym, redan bokat in mig på nästa vecka. Skulle vilja ha ett par sånna där handskar med vikter i, men får gå några gånger först innan jag letar reda på sånna. Tror man måste beställa från Usa?
Idag gjorde jag en maträtt som jag sett i Linn's blogg för ett tag sen (eller längesen) och jag är 99% säker på att det var där jag fick inspirationen. Nämligen fylld paprika i ugnen. En matärtt som gick riktigt fort och medan det puttrade på i ugnen hann jag diska. Fyllde mina med köttfärs, rödlök och tomat. Och en häääärlig sallad till..




Idag åkte halsduken på, kallt som tusan. Hejdå converse, hello stövlar.
I alla fall i någon dag.

Nu: Trinny och Susannah stylar om Sverige

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra tips! Det var länge sen jag lagade men det är ju riktigt gott! Dessutom bra rätt nu när köket ligger jalvt nerpackat, har inte så mycket redskap att använda. Längtar till lördag! =)

2011-03-29 @ 13:38:16
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0