Idag

Hann med mycket idag på stan. Först mötte jag upp Madde och i princip sa hej och hejdå. Sen shoppade jag vidare lite tills Emilia kom då vi tog en lunch/middag och sen hjälpte jag henne hitta 3 par skor. Ibland är jag ruskigt bra på att hitta grejer åt andra och denna dag även åt mig själv.



Fint väder men ruskigt kallt



Emilia var söt och jag vet inte vad som hände med mitt hår...



Super god laxsallad med rotfrukter och fullkornspasta på Stories inne i Gallerian

Jag älskar solnedgången, Stockholm, allt



Fick en ros på stan..



..som var reklam för Bachelorette. Som OM dom ens skulle behöva muta mig, jag kommer titta ändå!

När jag kom hem var jag ruskigt sugen på att ta en promenad, men nu har jag suttit här och degat ett tag och inser att en promenad bara skjuter upp det stora måstet som jag faktiskt borde göra. Städa. På en lördag. Jag vet. P a t e t i s k t. Men det måste göras, och jag har sett fram emot lite alone time. Bara smälta allt som hänt i veckan och titta ifatt gossip/greys och bara ligga under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0