Im gonna live forever

Ett pass på löpbandet var precis vad jag behövde för att bli av med min bitterhet, även om jag mycket hellre hade boxats med Emilia. Annars har min dag varit bra, njutit av solen men blev ingen lunchpromenad idag. Fick däremot jätte trevligt sällskap på tunnelbanan hem idag, så trots att den tog super lång tid och att jag missade min träning (måste bara gnälla om det en gång till) så hade jag i alla fall trevligt sällskap.



Världens bästa te i riktigt sjukt snygga koppar.
Idag i metro var det någon språkvetare som skrivit in och klagade på att ungdomar använder ordet sjukt som något bra, och eftersom jag använder det väldigt mycket (även sinnesjukt) så är jag alltså fortfarande en ungdom. Yey kommer aldrig bli gammal. Leva för alltid. Japps.

Kommentarer
Postat av: annaru

JAAA jag är oxå fortf sjukt mkt ungdom isf. SJUKT SKÖNT

2011-03-24 @ 19:24:55
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0