In your face

Idag tittar vi på sisa avsnittet på sista säsongen av Vänner. Nå tips vad nästa serie ska bli? Det har blivit våran grej, att titta på ett avsnitt när vi äter..och ibland några fler. Måste vara en serie som passa oss båda, så glee fungerade visst inte enligt L. 

Nu är jag mätt och belåten och färdig tränad. Det nya Bp-passet var okej, men inte alls lika peppande musik som förra. Men kanske blir bättre ju fler gånger man går. Idag sprang jag till bussen när jag handlat (efter att ha stått i kö på ica i ca 15 min) och precis när jag kommer fram kör busschauffören iväg och jag är 99% säker att han log. Då var jag lagom irriterad men en handväska, träningsväska och matkassa. Snaark.

Men jag hade något gått i kassen. Tänkte fira att det var lill-lördag och att jag faktiskt brukar vara duktig i veckorna annars men idag kände jag att jag behövde något. Så jag köpte en Twixglass var till mig och Linus. Tror det var extra gott bara för att det var mitt i veckan haha. Normalt så gillar jag lätt godis framför glass men denna glass var helt okej.

Fy tusan vad jag njöt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0