Kanon dag

Någon mer som sitter och tittar på melodifestivalen? Jag borde inte klaga eftersom att jag själv inte röstar men ibland undrar jag verkligen hur tusan folk röstar?

Nu ska jag natta en mysig treåring som lekt med sin present hela kvällen. Riktigt härligt väder det var idag (förutom någon sekund när det började hagla), fikade, myste och köpte två snygga nagellack som ni kan få se imorgon om ni är snälla.

Idag inne i Gallerian hängde det lite djurrättsaktivister och delade ut flygblad. Och när jag gick förbi så ville en kille ge mig, och jag sa "tack men nej tack". Och då fräser han till "Varför inte?! Inte använder du päls?!" Varpå jag svarade att nej det gör jag inte, men däremot använder jag skinn och det är väl inte ett dugg bättre. Hoho jäklarns vad irriterad han blev på mig, spärrade upp ögonen och fnyste att nej det var det minsann inte. Jag tycker att detta är ett mycket intressant ämne som jag skulle kunna diskutera hur länge som helst haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0