Love to music

Em du gissade helt rätt! Det var på kör jag var. Och inte vilken kör som helst utan "kör för alla". Det var hur mäktigt som helst med ca 800 (!) personer som sjöng. Så jag klämde i för kung och fosterland och kände glädjen spridas i kroppen. Efter var jag som en liten lärka och jag pratade i ett. Så det känns som att detta kommer jag definitivt fortsätta med. Och körledaren var kanon. Jag var inte förtjust i hennes melodifestivalbidrag förut men mer kompetent människa får man leta efter. Hon var ruskigt bra och hade skön humor..och lite galen.



Är helt lycklig i själen efterråt. Vi sjöng super bra låtar och jag kände att min lungkapacitet sög. Men det blir bättre. Wohoo jag har börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0