Miss Zeelander

När ni läser det här då ligger jag förmodligen och kramar kudden. Imorse var jag på jobbet klockan 6, helt galet jag vet. Men värt det nu när jag fått bli snygg i håret. Har inte fått något gjort av det jag tänkt göra ikväll utan bara tittat på tv och slappat, är så himla trött. Och har träningsvärk som tusan.

Skulle ju ha dansat idag med Frida, men fick lov att ställa in. Började få ont i halsen igår, inte sovit så mycket inatt och bara allmänt sliten. Imorgon har jag "sovmorgon" och kommer befinna mig ute hela dagen. Älskar sånna dagar, så ge mig några plusgrader och strålande sol tack.

Sen är det fredag. Som jag längtat. 

Mina vänner utomlands, om ni läser detta, jag har fixat en ny skype så nu kan vi skypa igen! AnnaGru du står först på listan! Läser väldigt ofta min väns blogg, och hon råkar befinna sig i Nya zeeland. Varje gång hon uppdaterar så är det inlägg med härliga, varma bilder. Får mig inte alls att sakna sommaren ännu mer.



Snodde en bild på min fina vän från hennes blogg. Fatta att hon får gå i shorts och sitta på grönt gräs?! Minns knappt hur gräs ser ut, men om det är så där grönt? Oboy i miss it.
Själv ska jag ha underställ imorgon, yeha!

Kommentarer
Postat av: AnnaGru

MEN GULLE! LÄNGTAR till vi hörs! PUSS!

2011-03-12 @ 03:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0