Onödigt ont

Ett måste som står högt på listan just nu är ett (eller flera) par jeans. Måste och vill ha ett par nya jeans i lite bättre kvalité. Lite sugen på Nudie, Acne eller ev sånna där Levi's som man numera kan få precis som man vill ha (Curve Id). Men att ta sig till ett omklädningsrum och prova jeans? Nej det står längst ner på min lista. Om det är något jag hatar att prova så är det jeans. Det är varmt, bökigt och tar tid. 



Jag och L hade tänkt ta en promenad idag. Men det gick inte på grund av magen. Så istället har jag beställt en bikini. Hoppas den blir bra.

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Urk, vet precis vad du menar. Jag avskyr just jeansshopping! Måste köpa ett par nya mörka då mina fått ett nytt boende i sopkorgen. Lämnade också tillbaka ett par till Gant som gick sönder efter 5 gångers användning. Riktigt dåligt!

2011-03-16 @ 17:42:23
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Annaru

Jag följer med dig o provar levis jeans, man får så fint ASS i dessa curvy jeans :) <3

2011-03-16 @ 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0